مشاوره و اجرا کارتن ساده در شهرک صنعتی چهاردانگه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


سرعت ماشین عامل دیگری است. که در ضخامت کاغذ اثر می گذارد بدین صورت که هر چه سرعت ماشین زیاد باشد ضخامت خمیر بدست آمده کم است. و هرچه سرعت کمتر باشد ضخامت خمیر بیشتر است.. اگر ماشین هد باکس درست کار نکند باعث بروز یک مشکل بزرگ می شود و آن هم عدم یکنواختی در ضخامت کاغذ است..

در حال حاضر بیشتر شرکت ها از جعبه های کارتی است.انداره پیش ساخته است.فاده می کنند. در حالی که بسیاری از این جعبه‌ها معمولا به ضایعات و پسماند تبديل مي شوند مگر اینکه برای است.فاده خاصی طراحی شده باشند. از سوی دیگر بیشتر شرکت ها مجموعه ای از جعبه های پیش ساخته دارند که در انبار نگهداری می شوند و پس از مدتی دیگر به کار نمی آیند و باید دور ریخته شوند یکی دیگر از انواع جعبه‌های رایج جعبه هایی هستند که از ورق هاي بزرگ کنگره‌ای ساخته می شوند. مورد است.فاده این جعبه‌ها، حمل ونقل و جابجایی بیلبوردها و پوسترها است.. به این جعبه یا اصطلاحا Franken ken boxes می گویند که در حقیقت از واژه فرانکشتاین الهام گرفته شده است..

کارتن هایی هستند که از لایه که سه لایه ی آن صاف و دو لایه ی آن فلوت ( از نوع A، B، C، E) هستند تشکیل می شوند. این کارتن ها به دلیل اینکه نسبت به کارتن های لایه در هنگام تولید آنها در کارخانه های تولید کننده کارتن از لایه بیشتر است.فاده می شود از مقاومت بیشتری هم برخوردار هستند و توانایی انعطاف پذیری و بازیافت را دارند و همچنین توانایی حمل وسایل سنگین را دارند به همین منظور برای اسباب کشی و انباز کردن اجسام بزرگ آن هم برای طولانی مدت بسیار مفید هستند و مورد است.قبال قرار می گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر