مشاوره و اجرا کارتن ساده در شهریار

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.


صنایع تولیدی مختلف برای بسته بندی محصولات خود به لوازم و ابزار مخصوصی نیاز دارند تا کالاها و محصولات تولیدی خود را برای انتقال به بازارهای فروش یا ارسال برای مشتری، بسته بندی کنند و این بسته بندی باید به گونه ای باشد که ایمنی کالاها را حفظ نموده و در نهایت جلوه ای شیک و مناسب در بسته بندی آن ها داشته باشد؛ اما طبق قوانین و مقررات سازمان های جهانی لوازم بسته بندی کالاها باید به گونه ای باشد که به محیط زیست صدمه ای وارد نسازد.

همچنین با توجه به آنکه در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات به لوازم خاص با ابعاد و اندازه های مشخصی نیاز داریم، از این رو در این صنعت قوانین و است.انداردهای خاصی برای تولید انواع کارتن ها در نظر گرفته می شود تا کارتن ها با ابعاد، اندازه ها و طرح های سفارشی در خطوط تولید طراحی و چاپ شوند. از این رو است.فاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در صنعت کارتن سازی نیز یکی از دلایل مهمی است. که موجب شده این صنعت را یک صنعت پیشرفته و تخصصی بدانند و برای آن است.انداردها و قوانین خاصی را تعریف کنند.

کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر