تولید و ساخت کارتن ساده در فیروزکوه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


کارتن لوازم الکتریکی ، کارتن لوازم یدکی خودرو ، بسته بندی ابزار آلات و … از جمله این موارد هستند. در این محتوا می خوانید: پنهان انواع کارتن بسته بندی قطعات صنعتی . – کارتن دایکاتی یا مدل دار کاربرد کارتن های دایکاتی در صنعت کارتن سازی شامل موارد زیر می باشد: چاپ روی کارتن بسته بندی قطعات صنعتی دلایل است.فاده از کارتن بسته بندی قطعات صنعتی انواع کارتن بسته بندی قطعات صنعتی

کارتن سازی ما در آغاز راه با دستگاه های معمولی و عمدتاً مکانیکی و دستی کار می کرد. لمینیت دستی، چاپ معمولی و برش دستی ازجمله تجهیزات مجموعه ی ما بودند اما در آن زمان وضعیت دیگران هم با ما چندان تفاوتی نداشت و از همین رو کار پیش می رفت و رقابت اصولی بر بازار حکم فرما بود.

 کارتن تهرانپارس حالا مجهز شده بود و همه چیز برای جهشش آماده بود. زمانی که ما این دستگاه را انتخاب کردیم می توانستیم با قیمت های کمتر ماشین ها یک سوم یا دو سوم اتومات و یا دستگاه های چینی متداول را خریداری کنیم اما دیده بودیم که نمی توان با آن ها هر کاری را انجام داد.



( تولید و ساخت ) های دیگر