مشاوره و اجرا کارتن ساده در فیروزکوه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


در هنگام تولید این کارتن ها از کاغذ های بازیافتی است.فاده می شود. لایه ی بیرونی کارتن در برابر آب مقاوم است.. برای اینکه بتوانیم این لایه از کارتن را تولید کنیم باید از چوب درختانی مانند کاج و صنوبر است.فاده کنیم. از کارتن های لایه بیشتر برای تولید کارتن های پستی، کارتن های اسباب کشی، کارتن های بسته بندی محصولات تولیدی در صنایع غذایی، کارتن تخم مرغ، کارتن میوه و غیره است.فاده می شود چرا که این کارتن ها باید بسیار محکم و مقاوم باشند.

در صنعت چاپ چند رنگ اصلی وجود دارد که مابقی رنگها از رنگ های اصلی تشکیل می شوند. در چاپ کارتن و چاپ مقوا می توان از چاپ سیلک، جاپ فلکسو و چاپ افست یا لمینتی است.فاده کرد. در چاپ سیلک و فلکسو، چاپ بر روی خود کارتن انجام می شود ولی در چاپ لمینتی ابتدا چاپ بر روی مقوا انجام شده و سپس مقوای چاپ شده بر روی کارتن چسبانده می شود.

ساختار کارتن بسیار ساده است.. گاهی کارتن ها به شکل لایه و لایه تولید می شوند که به آنها ورق سینگل گفته می شود. هر تولید کننده کارتن باید یک دستگاه خط برش کارتن را برای شروع داشته باشد. اما باید از قبل کارتن های مصرف شده که غیر قابل است.فاده هستند را از سطح شهر ها جمع آوری شده باشند که این کار را شهرداری ها انجام می دهند و آنها را به گارگاه های پرس ضایعات  منتقل می کنند. در آنجا ضایعات کارتن را با مقداری آب مرطوب می کنند و داخل دستگاه می اندازند و آنها را به شکل مکعب مستطیل در می آورند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر