تولید و ساخت کارتن ساده در قرچک

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


یک سری از ملزومات و قطعات این دستگاه حالت مصرفی داشته و به مرورزمان مستهلک می شوند. قطعاتی چون غلتک های پلاستیکی، لاستیک فیدر یا تسمه ها گاه نیاز به تعمیر و تعویض دارند که ما همواره مورد لطف فروشنده ی این دستگاه و تیم فنی شان بودیم و هرگز دراین باره به مشکل برنخورده ایم. کارتن تهرانپارس بعد از خرید و به کارگیری دستگاه لمینیت خود باز هم نیاز به توسعه ی فضا را احساس کرد.

شرکت کارتن ایران با الگو قرار دادن شرکت های نمونه و معتبر اروپایی، آمریکایی و ژاپنی در زمینه تولید محصول و ارائه خدمات، همواره به دنبال ارائه با کیفیت ترین محصولات و بهترین و به روز ترین خدمات به مشتریان داخلی و خارجی خود بوده است.. تا به امروز نظم، تعهد و کیفیت کار ما تجربه فوق العاده ای برای مشتریان ما رقم زده است..

شرکت تولیدی کارتن چاپ از جمله شرکت های تولیدی معتبر در کشور است. که سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کارتن های آماده، جعبه های مقوایی و انواع لوازم بسته بندی دارد و خدمات شایسته ای را در طی سال سابقه خود به صنایع تولیدی کشور ارائه کرده است. و شما با مراجعه به وب سایت ضمن آشنایی با خدمات کارتن چاپ می توانید سفارشات خود را در ویژگی های منحصر به فرد و تعداد انبوه به راحتی ثبت و خریداری کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر