فروش کارتن ساده در قرچک

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


یک سری از ملزومات و قطعات این دستگاه حالت مصرفی داشته و به مرورزمان مستهلک می شوند. قطعاتی چون غلتک های پلاستیکی، لاستیک فیدر یا تسمه ها گاه نیاز به تعمیر و تعویض دارند که ما همواره مورد لطف فروشنده ی این دستگاه و تیم فنی شان بودیم و هرگز دراین باره به مشکل برنخورده ایم. کارتن تهرانپارس بعد از خرید و به کارگیری دستگاه لمینیت خود باز هم نیاز به توسعه ی فضا را احساس کرد.

– ورق های بسته بندی: ورق ها بر اساس ضخامت باهم متفاوت هستند و به ورق های لایه، لایه و لایه تقسیم می شوند، که با توجه به سنگینی قطعات مورد نظر انتخاب می شوند. این ورقه های کارتونی نیز قابلیت بازیافت دارند و از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار مناسب هستند. انتخاب ورق کارتن با کیفیت مناسب و است.حکام بالا و ابعاد دقیق اصلی ترین عاملی است. که کیفیت کارتن های بسته بندی را تضمین می کند. راز است.حکام و قدرت قابل توجه مقوای موج دار، در لایه‌های پیچ خورده و امواجی نهفته است. که در میان دو لایه صاف و مسطح قرار گرفته‌اند و با است.فاده از نشاسته ذرت و دیگر مواد شیمیایی به ‌یکدیگر چسبیدند.

کارتن هایی که دارای فلوت E هستند از ضخامت پایینی برخوردار هستند و همچنین دارای سطح صافی است. که در صنعت چاپ بسیار مناسب است.. از این فلوت برای بسته بندی های مواد غذایی مانند پیتزا و دارو و غیره است.فاده می شوند. از این نوع فلوت به تنهایی است.فاده می شود ولی آنهایی که تولید کننده کارتن هستند این فلوت را با فلوت های دیگر ترکیب می کنند و از آنها در ساخت کارتن های لایه و لایه است.فاده می کنند. ویژگی های مهم کارخانه تولید کارتن



( فروش ) های دیگر