مشاوره و اجرا کارتن ساده در قرچک

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


همچنین لازم به ذکر است. زمان برای خریداران و صاحبان برند اهمیت فراوانی دارد ، با تغییر رفتار مصرف کنندگان به خرید مکرر اما در زمان کوتاه تر ،تاثیر برند برروی تصمیمات خرید اهمیت بیشتری یافته است. . و بسته بندی محصول جایی است. که برند شما دیده میشود.

در این مرحله خمیر به دست آمده وارد ماشین کاغذ سازی به نام هد باکس می شود، این ماشین دو وظیفه دارد که یکی این است. که با فشاری که در تمام نقاط به خمیر وارد می کند باعث می شود تا ضخامت کاغذ در تمام سطح خمیر یکسان شود و دوم اینکه باعث تنظیم جهت ضخامت کاغذ می شود.

شرکت کارتن ایران با بیش از نیم قرن تجربه، اولین کارخانه تولیدکننده انواع کارتن و ورق کنگره ای در کشور می باشد که در سال ۸ شمسی توسط بخش خصوصی تاسیس و در اواخر سال ۵ شمسی به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. به دنبال توسعه ماشین آلات تولیدی کارخانه تا سال۵ ، همواره ظرفیت تولید شرکت کارتن ایران افزایش یافته و هم اکنون یکی از بزرگترین واحد از این دست در منطقه می باشد. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵ و با راه اندازی ماشین آلات جدید، تجهیز شرکت به نرم افزار و سخت افزارهای مناسب انجام پذیرفته و با اقدامات تکمیلی، ظرفیت کارخانه افزایش یافته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر