تولید و ساخت کارتن ساده در لواسان

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.


صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس با بیش از دهه سابقه، در سال ۸۵ با ظرفیت ۵, تن تولید ورق و کارتن فعالیت خود را آغاز نموده است..این شرکت در طی سال های اخیر همواره سعی در بهبود کیفیت کالای تولیدی خود داشته و کسب رضایت مشتریان جزء اولویت مدیریان این شرکت بوده است..

بسزایی برخوردار است. که مورد توجه بیش از درصد خریداران می باشد. و میتوان با است.فاده مناسب از این ابزار به کمک به خریدار شتافت وآنها را در مسیر صحیح خرید هدایت کرده و از سردرگمی آنها جلوگیری به عمل آوردو همچنین پیغام خود را از طریق کالا برروی شلف فروشگاه ها به مشتری رساند.

شما برای خرید انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی یا لوازم بسته بندی می توانید به راحتی به بازار مراجعه کرده و انواع کارتن ها را با ابعاد مختلف به صورت عمده خریداری کنید که قطعا این کار هزینه های شما را کاهش داده و یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما است.؛ اما خرید عمده به شدت روی کیفیت کالاها تاثیر می گذارد و شما را با خسارت های مالی زیادی رو به رو می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر