فروش کارتن ساده در لواسان

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.


گروه صنایع بسته بندی کارتن توحید در سال ۵ تاسیس گردید و فعالیت خود را جهت تولید انواع ورق و کارتن های سه لایه و پنج لایه به صورت کارتن عادی و انواع کارتن های دایکاتی آغاز نمود و از ابتدای فعالیت خود با بزرگترین نامهای تجاری در صنایع مختلف همکاری داشته است. و همواره از بکارگیری روش های جدید و خلاقانه در بسته بندی های سلولزی ، همراه با مدیریتی پیشرو و کارکنان با تجربه و متخصص بهره گرفته است..

همچنین کادر مجرب گلبرگ باکس با است.فاده از تجهیزات حرفه ای امکان تولید تعداد بالایی کارتن را در زمانی بسیار کم دارند. بنابراین اگر قصد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن کارتن هایی که سفارش می دهید به دستتان برسد با انتخاب این تولیدی یک قدم به خواسته خود نزدیک تر شوید.

در بعضی از کارخانه های کارتن سازی این امکان وجود دارد که مواد اولیه و خمیر کاغذ را از چوب تهیه کنند که ورق کارتنی که تولید می شود از کیفیت و است.حکام بالایی برخوردار است. به این ورق کرافت می گویند چون که مواد اولیه ی آن از چوب است.. در این کارتن سازی ها همچنین نوعی کاغذ به نام کاغذ فلوتینگ تولید می شود که بسیار محکم و قوی است..



( فروش ) های دیگر