فروش کارتن ساده در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


– ورق های بسته بندی: ورق ها بر اساس ضخامت باهم متفاوت هستند و به ورق های لایه، لایه و لایه تقسیم می شوند، که با توجه به سنگینی قطعات مورد نظر انتخاب می شوند. این ورقه های کارتونی نیز قابلیت بازیافت دارند و از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار مناسب هستند. انتخاب ورق کارتن با کیفیت مناسب و است.حکام بالا و ابعاد دقیق اصلی ترین عاملی است. که کیفیت کارتن های بسته بندی را تضمین می کند. راز است.حکام و قدرت قابل توجه مقوای موج دار، در لایه‌های پیچ خورده و امواجی نهفته است. که در میان دو لایه صاف و مسطح قرار گرفته‌اند و با است.فاده از نشاسته ذرت و دیگر مواد شیمیایی به ‌یکدیگر چسبیدند.

در اینجا منظور از کلمه ساده، بدین معنی است. که درست ترین آنها جعبه کارتن با ابعاد عمومی، بدون چاپ و یا با چاپ عمومی و اکثرا در مدل درب (کارتن آمریکایی) می باشند. اگر به دنبال بسته بندی از جنس کارتن برای محصول خود هستید و ابعاد بخصوص خود را دارید کارتن آماده ها، مناسب برای بسته بندی محصول شما نمی باشند.

شما برای خرید انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی یا لوازم بسته بندی می توانید به راحتی به بازار مراجعه کرده و انواع کارتن ها را با ابعاد مختلف به صورت عمده خریداری کنید که قطعا این کار هزینه های شما را کاهش داده و یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما است.؛ اما خرید عمده به شدت روی کیفیت کالاها تاثیر می گذارد و شما را با خسارت های مالی زیادی رو به رو می کند.



( فروش ) های دیگر