مشاوره و اجرا کارتن ساده در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


صنایع تولیدی نیاز مبرمی به انواع لوازم بسته بندی دارند تا کالاها و محصولات خود را چه برای بازاریابی و چه برای حفظ ایمنی محصولات حین جا به جایی های مختلف، در شکل بهتر و جذاب تری بسته بندی کرده و به بازار یا مشتری عرضه کنند، از این رو انتخاب کارتن های با کیفیت، جذاب و در عین حال مقرون به صرفه همیشه یک نیاز مهم و اساسی در کاربرد و خرید این محصولات است.؛ اما بهترین راه حل در این زمینه چیست؟

 کارتن تهرانپارس حالا مجهز شده بود و همه چیز برای جهشش آماده بود. زمانی که ما این دستگاه را انتخاب کردیم می توانستیم با قیمت های کمتر ماشین ها یک سوم یا دو سوم اتومات و یا دستگاه های چینی متداول را خریداری کنیم اما دیده بودیم که نمی توان با آن ها هر کاری را انجام داد.

با بررسی کاربرد و اهمیت است.فاده از کارتن در بسته بندی محصولات و کالاها شما هم قطعا به این نتیجه می رسید که فعالیت شغل کارتن سازی تا چه اندازه در تمامی جوامع اهمیت دارد و در واقع این صنعت تا چه اندازه می تواند به سایر صنایع تولیدی کمک نماید و شاید لازم است. بگوییم که این صنعت به نوعی یک تجارت پرسود نیز برای افرادی که قصد راه اندازه کسب و کار یا سرمایه گذاری را دارند، شناخته می شود و با راه اندازه یک خط تولید با تکنولوژی های ساختاری متفاوت می توانید شما هم چنین کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید؛ اما ضرب المثل معروف &#; کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن!&#; را هرگز فراموش نکنید، چرا که این صنعت علاوه بر سرمایه به دانش، مهارت و تخصص خاص خود نیز نیاز دارد تا به سود دهی برسد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر