تولید و ساخت کارتن ساده در ورامین

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


همچنین با توجه به آنکه در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات به لوازم خاص با ابعاد و اندازه های مشخصی نیاز داریم، از این رو در این صنعت قوانین و است.انداردهای خاصی برای تولید انواع کارتن ها در نظر گرفته می شود تا کارتن ها با ابعاد، اندازه ها و طرح های سفارشی در خطوط تولید طراحی و چاپ شوند. از این رو است.فاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در صنعت کارتن سازی نیز یکی از دلایل مهمی است. که موجب شده این صنعت را یک صنعت پیشرفته و تخصصی بدانند و برای آن است.انداردها و قوانین خاصی را تعریف کنند.

کارخانه ی کارتن سازی گلبرگ به عنوان یک تولید کننده ی کارتن که از سال شروع به کار کرده است. در تولید انواع کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، کارتن عادی و کارتن های لایه و لایه و E فلوت، B فلوت، C فلوت با اتصال چسب و منگنه و همچنین است.فاده از دستگاه های بروز موفق بوده است.. هر یک از این کارتن های تولیدی دارای ویژگی های مخصوص به خود هست. که این ویژگی ها شامل:

همچنین کادر مجرب گلبرگ باکس با است.فاده از تجهیزات حرفه ای امکان تولید تعداد بالایی کارتن را در زمانی بسیار کم دارند. بنابراین اگر قصد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن کارتن هایی که سفارش می دهید به دستتان برسد با انتخاب این تولیدی یک قدم به خواسته خود نزدیک تر شوید.



( تولید و ساخت ) های دیگر