فروش کارتن ساده در ورامین

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.


تمامی ماشین آلات و دستگاه های صنعتی موجود در شرکت های کارتن سازی به صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک طراحی می شوند و با است.فاده از آن ها می توان انواع کارتن ها را به راحتی تولید نمود. مهندسین متخصص صنعت کارتن سازی دانش آموخته در این زمینه می توانند با مهارت و دانش تخصصی خود این دستگاه ها را راه اندازی کرده و فرایند تولید انواع کارتن ها را با فرمولاسیون خاصی به انجام برسانند.

شرکت کارتن ایران با الگو قرار دادن شرکت های نمونه و معتبر اروپایی، آمریکایی و ژاپنی در زمینه تولید محصول و ارائه خدمات، همواره به دنبال ارائه با کیفیت ترین محصولات و بهترین و به روز ترین خدمات به مشتریان داخلی و خارجی خود بوده است.. تا به امروز نظم، تعهد و کیفیت کار ما تجربه فوق العاده ای برای مشتریان ما رقم زده است..

اين شركت با فعاليت در صنعت چاپ و بسته بندي، محصولات و خدمات با كيفيت و متمايزي نسبت به ساير رقبا به مشتريان ارائه مي كند و در راستاي توسعه و گسترش فعاليت ها، اين شركت در سال ۵ نيز مجددا موفق به نصب مدرن ترين تجهيزات پيش از چاپ، چاپ و پس از چاپ شده كه بدون وابستگي به ديگر مراكز و تحت نظارت مديريت واحد، ضمن رعايت اصول است.اندارد و ارتقاء جايگاه بسته بندي در منطقه با تكيه بر است.عدادهاي نيروهاي جوان و با انگيزه، از فناوري هاي روز دنيا بهره گرفته و با پايبندي به اصول اخلاقي، شفافيت اطلاعاتي، كار تيمي، مشتري مداري و رعايت الزامات زيست محيطي، با همراهي مداوم و مؤثر مشتريان ارزشمند، زمينه رضايت هر چه بيشتر آنان را فراهم نموده است..



( فروش ) های دیگر