تولید و ساخت کارتن ساده در پردیس

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:

ساختار کارتن بسیار ساده است.. گاهی کارتن ها به شکل لایه و لایه تولید می شوند که به آنها ورق سینگل گفته می شود. هر تولید کننده کارتن باید یک دستگاه خط برش کارتن را برای شروع داشته باشد. اما باید از قبل کارتن های مصرف شده که غیر قابل است.فاده هستند را از سطح شهر ها جمع آوری شده باشند که این کار را شهرداری ها انجام می دهند و آنها را به گارگاه های پرس ضایعات منتقل می کنند. در آنجا ضایعات کارتن را با مقداری آب مرطوب می کنند و داخل دستگاه می اندازند و آنها را به شکل مکعب مستطیل در می آورند.

همچنین کادر مجرب گلبرگ باکس با است.فاده از تجهیزات حرفه ای امکان تولید تعداد بالایی کارتن را در زمانی بسیار کم دارند. بنابراین اگر قصد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن کارتن هایی که سفارش می دهید به دستتان برسد با انتخاب این تولیدی یک قدم به خواسته خود نزدیک تر شوید.



( تولید و ساخت ) های دیگر