فروش کارتن ساده در پردیس

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


برای شروع کارتن سازی تا نیرو جوابگو است.. اما سفارش به  ۵تا کارتن در روز رسید به الی تا نیرو نیاز دارید. در کارگاه کارتن سازی با ۵تا نیرو حدود الی۸ تا کارتن می شود تولید کرد، البته نیروی کارتن سازی وقتی کمی حرفه ای شوند میتوانند در روز تا کارتن تولید کنند.اما در کارگاه کارتن سازی تیراژ تولید به نوع و ابعاد کارتن خیلی بستگی دارد مثلا کارتن یخچال با همان تعداد نیرو حدود تا کارتن میخوان تولید کرد.

نمیدانم آیا شما هم تجريه مرا داشته اید یا نه. ولی هفته گذشته من هشت کارتن در ابعاد مختلف از شرکتهای گوناگون دریافت کرده ام که هرکدام حاوی محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت بوده اند. دوستان دیگری هم همین روند جدید را تجربه کرده اند. با اینکه من سال ها است. جعبه های کارتنی دریافت می کنم؛ ولی به تازگی می بینم که جعبه ها هرچه بیشتر متناسب و درست به اندازه ابعاد کالا ساخته و شخصی سازی می شوند. به همین خاطر در

همچنین کادر مجرب گلبرگ باکس با است.فاده از تجهیزات حرفه ای امکان تولید تعداد بالایی کارتن را در زمانی بسیار کم دارند. بنابراین اگر قصد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن کارتن هایی که سفارش می دهید به دستتان برسد با انتخاب این تولیدی یک قدم به خواسته خود نزدیک تر شوید.



( فروش ) های دیگر