مشاوره و اجرا کارتن ساده در پردیس

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


بنابراین در بررسی راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید بگوییم که قبل از خرید انواع ابزار، ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته صنعتی ما به اپراتورها و مهندسین متخصص در این زمینه نیاز داریم تا دستگاه ها و خط تولید راه اندازی کرده و در نهایت فرایند تولید انواع کارتن ها را با دانش و مهارت خود آغاز نمایند، یعنی به همین سادگی نمی توان با خرید چند دستگاه ساده یا حتی پیشرفته دست به تولید انواع کارتن و جعبه های مقوایی آماده زد.

کارائی این دستگاه برش برای آماده کردن ابعاد دقیق سطح گسترده کارتن می باشد. در صورتی که کارگاه های کوچک ورق خود را بصورت شیت شده از ورق ساز تهیه کنند شاید نیازی به این دستگاه نداشته باشند ولی برای کارتن سازهای که گستره کار بیشتری دارند وجود این دستگاه لازم به نطر می رسد.

کارتن هایی هستند که از لایه که سه لایه ی آن صاف و دو لایه ی آن فلوت ( از نوع A، B، C، E) هستند تشکیل می شوند. این کارتن ها به دلیل اینکه نسبت به کارتن های لایه در هنگام تولید آنها در کارخانه های تولید کننده کارتن از لایه بیشتر است.فاده می شود از مقاومت بیشتری هم برخوردار هستند و توانایی انعطاف پذیری و بازیافت را دارند و همچنین توانایی حمل وسایل سنگین را دارند به همین منظور برای اسباب کشی و انباز کردن اجسام بزرگ آن هم برای طولانی مدت بسیار مفید هستند و مورد است.قبال قرار می گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر