تولید و ساخت کارتن ساده در پیشوا

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


خریداران مجبور به تصمیم گیری سریع هستند. که به این شکل تقسیم میگردد - دقیقه به راه رفتن در اطراف شلف ها ، دقیقه برای جستجوو انتخاب کردن کالای مورد نظر و به طور متوسط، ۵ خرید در هر بازدید، لذا تنها ثانیه برای انتخاب هر یک از کالا ها صرف میشود. که بسیاری از این خرید ها به طور نا آگاهانه و صرفا ازروی واکنش فرد به آنچه در مقابل میبیند صورت میگیرد که درفروشگاه ها تا حد زیادی فرمان خرید تحت تأثیر اشکال و رنگ قرار میگیرد. شکست خط دید خریداران، آنها را به سمت دسته ها و محصولات ویژه جذب می کند.

هسته اصلی فرآیند BOD یک ماشین تولید جعبه کارتنی با است.فاده از ورق های آكاردلوني (فلوت) است. این ماشین با چهار عرض متفاوت عرضه می شود، کوچکترین عرضي آن ۵۵ اینچ است. و بزرگترین ماشین معادل عرض اینچ دارد. برخی از این ماشین ها را می توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که همزمان چندین ورق با عرض های مختلف را تبدیل به جعبه‌هایی با ابعاد مختلف کند.

همچنین کادر مجرب گلبرگ باکس با است.فاده از تجهیزات حرفه ای امکان تولید تعداد بالایی کارتن را در زمانی بسیار کم دارند. بنابراین اگر قصد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن کارتن هایی که سفارش می دهید به دستتان برسد با انتخاب این تولیدی یک قدم به خواسته خود نزدیک تر شوید.



( تولید و ساخت ) های دیگر