تولید و ساخت کارتن ساده در چهاردانگه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


در این مرحله خمیر به دست آمده وارد ماشین کاغذ سازی به نام هد باکس می شود، این ماشین دو وظیفه دارد که یکی این است. که با فشاری که در تمام نقاط به خمیر وارد می کند باعث می شود تا ضخامت کاغذ در تمام سطح خمیر یکسان شود و دوم اینکه باعث تنظیم جهت ضخامت کاغذ می شود.

– ورق های بسته بندی: ورق ها بر اساس ضخامت باهم متفاوت هستند و به ورق های لایه، لایه و لایه تقسیم می شوند، که با توجه به سنگینی قطعات مورد نظر انتخاب می شوند. این ورقه های کارتونی نیز قابلیت بازیافت دارند و از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار مناسب هستند. انتخاب ورق کارتن با کیفیت مناسب و است.حکام بالا و ابعاد دقیق اصلی ترین عاملی است. که کیفیت کارتن های بسته بندی را تضمین می کند. راز است.حکام و قدرت قابل توجه مقوای موج دار، در لایه‌های پیچ خورده و امواجی نهفته است. که در میان دو لایه صاف و مسطح قرار گرفته‌اند و با است.فاده از نشاسته ذرت و دیگر مواد شیمیایی به ‌یکدیگر چسبیدند.

از خمیر کاغذ برای تهیه کاغذ بسته بندی است.فاده می شود. در ادامه سایزهای مورد نیاز بر روی آنها انجام می شود. در ادامه کار گنگره دار کردن و چسباندن کاغذ انجام می شود. بعد از آن از کارخانه کاغذ سازی به واحد تولید ورق و مقوای کارتن ارسال می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر