مشاوره و اجرا کارتن ساده در چهاردانگه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


مرحله ی بعدی تولید کننده کارتن خمیر سازی است. که به وسیله ی ارتعاشات، ناخالص هایی که از مراحله قبل به جا مانده است. را جدا می کنند. سپس محصول به دست آمده را وارد مخزن های بتنی می کنند در این مخزن ها عملیات یکسان سازی انجام می شود و خمیر به کمک همزن هایی، یکدست و یک نواخت می شود. (نکته: کیفیت خمیری که در این مرحله به دست می آید به کیفیت ضایعات کارتن بستگی دارد و همچنین هر چقدر که کارهای مربوط به ساخت خمیر با دقت بیشتری انجام شود کیفیت محصول نهایی بهتر خواهد بود.)

صنایع چاپ و بسته بندی آسان قزوین با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه ناشی از همکاری با بزرگترین نامهای تجاری و مهمترین شرکتهای تولیدی در صنوف مختلف و با بهره گیری از مزیت های ذیل و مهیا نمودن بستر لازم جهت ارتقا کیفیت بسته بندی آماده است. تا در این مسیر پر پیچ خم به عنوان شریک تجاری تولیدکنندگان و صاحبان برند را یاری نماید.

ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر