تولید و ساخت کارتن فلکسو در اسلامشهر

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


با بررسی این دستگاه ها می توان نتیجه گرفت که چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی بسیار قابل اطمینان تر و با کیفیت تر است.. البته این بدان معنا نیست که روش های دیگر از کیفیت کمی برخوردارند، بلکه کیفیت دستگاه سیلندر مرکزی از آن ها بهتر است..

عملکرد این کلیشه به صورتی است. که بخش هایی که باید چاپ شوند بالاتر از بخش هایی که چاپ نخواهند شد قرار می گیرند. سپس عکس ها و نوشته ها با موادی مثل فتوپلیمر یا لاستیک قالب گرفته می شوند. بعد از اینکه عکس ها و تصاویر ایجاد شدند، کلیشه در جایگاه خود یعنی روی غلطک مخصوص قرار خواهد گرفت. این غلطک به رنگ آغشته شده است. و کاملا به کلیشه چسبانده می شود. این رنگ ها ابتدا به کلیشه منتقل شده و سپس روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند تا عکس ها و متن ها روی سطح چاپ شوند.

چاپ سیلک دستی روی کارتن می تواند در کنار روش چاپ فلکسو به آماده سازی کارتن های بسته بندی کمک کند. البته تصمیم گیری برای نوع چاپ به نوع کارتن، میزان بودجه و شرایط شما وابسته است.. چاپ کارتن گزینه مناسب تری در مقایسه با دیگر شیوه های چاپ به نظر می رسد.



( تولید و ساخت ) های دیگر