فروش کارتن فلکسو در اسلامشهر

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


فلکسو یکی از برجسته ترین و ساده ترین روش های چاپی است. که در آن از سیستم های مرکب دان است.فاده می کنند از یک سیستم تغذیه ای که به شکل رول است. است.فاده می شود. در این نوع چاپ از کلیشه لاستیکی که دارای طرح مستقیم است. و با جنسی که قرار است. چاپ بر روی آن انجام شود در تماس است.. از آنجایی که این کلیشه ها قابلیت انعطاف پذیری دارند، نام این نوع چاپ را فلکسو گذاشته اند. این نوع چاپ عموما بر روی سطوح نایلونی انجام می شود. از چاپ فلکسو روی کارتن با سطح ناهموار است.فاده می شود چرا که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است..

با دستگاه فلکسو می توان بر روی محصولات زیر انواع طرح های سفارشی و خاص مشتری را چاپ زد. مواردی که ذکر می کنیم تنها بخش کوچکی از کاربردهای این دستگاه می باشد و هر روز با پیشرفت تکنولوژی به قابلیت های این دستگاه هم اضافه می شود‌.

چاپ فلکسو یکی از سودآورترین فرآیندهای چاپی در دنیا است.. از آنجایی که با کمک این نوع چاپ می توان طیف گسترده ای از بسترهای چاپ را فراهم کرد، برای چاپ بر روی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به کار گرفته می شود. در زمینه چاپ بسته بندی های مواد غذایی، چاپ فلکسو بسیار فعال است.. چرا که در بسته بندی های مواد غذایی از بسترهای ناهموار است.فاده می شود و فلکسو به راحتی می تواند بر روی این بسترها چاپ را انجام دهد. همین ویژگی سبب شده تا برای چاپ بر روی کیف های پلاستیکی هم از این نوع چاپ است.فاده شود.



( فروش ) های دیگر