فروش کارتن فلکسو در بازار لاله زار

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




در پشت غلطک مربوط به کلیشه غلطکی آغشته به رنگ است. نصب می باشد که به صورت کامل به کلیشه چسپانده مشود تا رنگ به کلیشه منتقل شود تا عکس و نوشته ها به همراه رنگ به سطح چاپی منتقل شود. بعد از انتقال چاپ فرآیند آنیلوکسی اتفاق می افتد که در این فرآیند مرکب از منبع خود به کلیشه می رسد و این مرکب به وسیله ی کلیشه به سطح چاپی انتقال می یابد.

یکی از مزایای فلکسوگرافی نسبت به لیتوگرافی این است. که در هنگام چاپ می توان از جوهرهای بیشتری است.فاده کرد. یکی از خدمات چاپ فلکسو کارتن این است. که می تواند بر روی مواد مختلفی چاپ را انجام دهد. محصولاتی که با این روش چاپ می شوند عبارتند از: کارتن های قهوه ای رنگ، کارتن بسته بندی غذا، کارتن بسته بندی لیمو ترش، کارتن بسته بندی کتاب، کارتن بسته بندی گوجه، کارتن سیب، کارتن خیار، کارتن توت فرنگی و … است.. چاپ فلکسو چگونه عمل می کند؟

فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد.



( فروش ) های دیگر