مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در بازار لاله زار

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




تمامی فرایندهای چاپ مزایای منحصر به‌ فرد خودشان را دارند. با این حال، روند چاپ فلکسو هنوز هم یکی از فناوری پیشرو و محبوب در صنعت چاپ می باشد. بهترین روش برای بازدهی سرمایه بلندمدت که اجرا می‌شود چاپ متوسط و طولانی می باشد. در کارخانه های کارتن سازی گلبرگ از این روش چاپ برای چاپ بر روی بسته بندی محصولات مختلفی از قبیل: کارتن پستی، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن دارویی، کارتن کیلویی، کارتن لایه، کارتن بسته بندی سفید، جعبه و کارتن بسته بندی و … است.فاده می شود.", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/-.jpg", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "contentUrl": "https://golbargbox.com/flexo-printing/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }

از مرکب هایی در این چاپ است.فاده شده که با مرکب های چاپ روتوگراور شباهت دارد، جنس این مرکب با جنس مرکب هایی که در چاپ افست به کار می رود و حالت خمیری ای دارد متفاوت است.. مرکب این نوع چاپ زود خشک می شود به دلیل این که از نوع گرانروی است. که موجب می شود هزینه پایین تر و تولید بیشتر را برای مشتریان داشته باشد. این چاپ بیشتر برای بسته بندی است.فاده می شود و سرعت این دستگاه چاپ ۵ متر در دقیقه است..

فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد. برای چه اقلامی می توان از این نوع چاپ است.فاده کرد؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر