فروش کارتن فلکسو در بهارستان

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


مراحل چاپ بسیار ساده و قابل فهم است.. نحوه چاپ فلکسو به این صورت است. که باید در وهله ی اول طرح یا نوشته ی مورد نظر، روی کلیشه بوجود آید. سپس کلیشه به غلطک موجود در فضای پشت دستگاه متصل می شود. غلطک دارای رنگ است.. پس به طرح رنگ می بخشد. زمانی که کلیشه روی سطوح مختلف قرار می گیرد، می تواند چاپ برجسته و باکیفیتی را ایجاد کند.

فلکسو یکی از برجسته ترین و ساده ترین روش های چاپی است. که در آن از سیستم های مرکب دان است.فاده می کنند از یک سیستم تغذیه ای که به شکل رول است. است.فاده می شود. در این نوع چاپ از کلیشه لاستیکی که دارای طرح مستقیم است. و با جنسی که قرار است. چاپ بر روی آن انجام شود در تماس است.. از آنجایی که این کلیشه ها قابلیت انعطاف پذیری دارند، نام این نوع چاپ را فلکسو گذاشته اند. این نوع چاپ عموما بر روی سطوح نایلونی انجام می شود. از چاپ فلکسو روی کارتن با سطح ناهموار است.فاده می شود چرا که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است..

نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند. مزیت های چاپ فلکسو



( فروش ) های دیگر