فروش کارتن فلکسو در بومهن

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند. مزیت های چاپ فلکسو

صنعت چاپ فلکسو از سال ۵ میلادی برای اولین بار با اصطلاح فلکسو گرافی به معنی تهیه فرم هایی از جنس پلاستیک های فتوپلی مریک مورد است.فاده قرار گرفت. پلاستیک ها این خاصیت را داشتند که به بخشی از طیف نوری حساسیت نشان دهند و همین امر باعث شد تا از این نوع فرم ها برای انتقال اطلاعات است.فاده شود. ما انواعی از این نوع چاپ را داریم مانند چاپ فلکسو تک رنگ و چهار رنگ که مورد است.فاده قرار می گیرد. اجزای ماشین چاپ

چاپ فلکسو یکی از سودآورترین فرآیندهای چاپی در دنیا است.. از آنجایی که با کمک این نوع چاپ می توان طیف گسترده ای از بسترهای چاپ را فراهم کرد، برای چاپ بر روی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به کار گرفته می شود. در زمینه چاپ بسته بندی های مواد غذایی، چاپ فلکسو بسیار فعال است.. چرا که در بسته بندی های مواد غذایی از بسترهای ناهموار است.فاده می شود و فلکسو به راحتی می تواند بر روی این بسترها چاپ را انجام دهد. همین ویژگی سبب شده تا برای چاپ بر روی کیف های پلاستیکی هم از این نوع چاپ است.فاده شود.



( فروش ) های دیگر