مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.


نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند.

به همین دلیل گفته می شود چاپ فلکسو کارتن های بسته بندی مواد غذایی و انواع فست فودها خدماتی بزرگ برای مردم محسوب می شود. مزیت های این روش چاپ روی کارتن بسته بندی باعث شده تا حساس ترین صنعت کشور، یعنی صنایع غذایی، این روش را انتخاب کند.  شاید شما هم چاپ های زیبا را روی کارتن های مواد غذایی دیده باشید. مدل های برجسته و جذاب، با کمک چاپ فلکسو انجام شده اند.

چاپ سیلک دستی روی کارتن می تواند در کنار روش چاپ فلکسو به آماده سازی کارتن های بسته بندی کمک کند. البته تصمیم گیری برای نوع چاپ به نوع کارتن، میزان بودجه و شرایط شما وابسته است.. چاپ کارتن گزینه مناسب تری در مقایسه با دیگر شیوه های چاپ به نظر می رسد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر