مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در جنوب تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 


قبل از اختراع دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۸ میلادی در انگلستان تولید شد و با است.فاده از صفحات لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را انجام می دادند این روند تا سال ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو ساخته شد و نام چاپ پلاستیکی بر سر زبان ها افتاد.

فرآیند کار با دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن پیچیده نیست. این دستگاه ها دارای کلیشه ای برجسته هستند و نحوه کار کلیشه به نوعی است. که باید نواحی که چاپ بر روی آن ها انجام می شود بالاتر از نواحی قرار بگیرد که چاپ بر روی آن ها انجام نمی شود. بعد از این مرحله طرح مورد نظر که می تواند متن یا عکس باشد با است.فاده از پلاستیک یا فوتوپلیمر قالب گیری می شوند. بعد از اینکه عکس و متن ایجاد شد کلیشه بر روی غلطک مخصوص نصب می شود‌.

با دستگاه فلکسو می توان بر روی محصولات زیر انواع طرح های سفارشی و خاص مشتری را چاپ زد. مواردی که ذکر می کنیم تنها بخش کوچکی از کاربردهای این دستگاه می باشد و هر روز با پیشرفت تکنولوژی به قابلیت های این دستگاه هم اضافه می شود‌.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر