تولید و ساخت کارتن فلکسو در دیزین

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.

پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.


قبل از اختراع دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۸ میلادی در انگلستان تولید شد و با است.فاده از صفحات لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را انجام می دادند این روند تا سال ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو ساخته شد و نام چاپ پلاستیکی بر سر زبان ها افتاد.

از مرکب هایی در این چاپ است.فاده شده که با مرکب های چاپ روتوگراور شباهت دارد، جنس این مرکب با جنس مرکب هایی که در چاپ افست به کار می رود و حالت خمیری ای دارد متفاوت است.. مرکب این نوع چاپ زود خشک می شود به دلیل این که از نوع گرانروی است. که موجب می شود هزینه پایین تر و تولید بیشتر را برای مشتریان داشته باشد. این چاپ بیشتر برای بسته بندی است.فاده می شود و سرعت این دستگاه چاپ ۵ متر در دقیقه است..

مراحل چاپ بسیار ساده و قابل فهم است.. نحوه چاپ فلکسو به این صورت است. که باید در وهله ی اول طرح یا نوشته ی مورد نظر، روی کلیشه بوجود آید. سپس کلیشه به غلطک موجود در فضای پشت دستگاه متصل می شود. غلطک دارای رنگ است.. پس به طرح رنگ می بخشد. زمانی که کلیشه روی سطوح مختلف قرار می گیرد، می تواند چاپ برجسته و باکیفیتی را ایجاد کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر