فروش کارتن فلکسو در رباط کریم

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..


با بررسی این دستگاه ها می توان نتیجه گرفت که چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی بسیار قابل اطمینان تر و با کیفیت تر است.. البته این بدان معنا نیست که روش های دیگر از کیفیت کمی برخوردارند، بلکه کیفیت دستگاه سیلندر مرکزی از آن ها بهتر است..

فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد.

چاپ فلکسو یکی از سودآورترین فرآیندهای چاپی در دنیا است.. از آنجایی که با کمک این نوع چاپ می توان طیف گسترده ای از بسترهای چاپ را فراهم کرد، برای چاپ بر روی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به کار گرفته می شود. در زمینه چاپ بسته بندی های مواد غذایی، چاپ فلکسو بسیار فعال است.. چرا که در بسته بندی های مواد غذایی از بسترهای ناهموار است.فاده می شود و فلکسو به راحتی می تواند بر روی این بسترها چاپ را انجام دهد. همین ویژگی سبب شده تا برای چاپ بر روی کیف های پلاستیکی هم از این نوع چاپ است.فاده شود.



( فروش ) های دیگر