مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در رباط کریم

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


به همین دلیل گفته می شود چاپ فلکسو کارتن های بسته بندی مواد غذایی و انواع فست فودها خدماتی بزرگ برای مردم محسوب می شود. مزیت های این روش چاپ روی کارتن بسته بندی باعث شده تا حساس ترین صنعت کشور، یعنی صنایع غذایی، این روش را انتخاب کند.  شاید شما هم چاپ های زیبا را روی کارتن های مواد غذایی دیده باشید. مدل های برجسته و جذاب، با کمک چاپ فلکسو انجام شده اند.

قبل از اختراع دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۸ میلادی در انگلستان تولید شد و با است.فاده از صفحات لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را انجام می دادند این روند تا سال ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو ساخته شد و نام چاپ پلاستیکی بر سر زبان ها افتاد.

در این دستگاه واحد های چاپ به صورت عمودی و جدا از هم قرار گرفته اند. روش چاپ با این دستگاه به این صورت است. که با هربار چاپ، میزان فشار مشخصی روی دستگاه وارد می شود. به همین علت معمولا از این روش برای چاپ روی سطوحی با ضخامت بالا است.فاده خواهد شد. جالب است. بدانید چاپ فلکسو ایستاده اولین دستگاهی بود که برای این نوع چاپ به وجود آمد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر