تولید و ساخت کارتن فلکسو در شرق تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


یکی از مزایای فلکسوگرافی نسبت به لیتوگرافی این است. که در هنگام چاپ می توان از جوهرهای بیشتری است.فاده کرد. یکی از خدمات چاپ فلکسو کارتن این است. که می تواند بر روی مواد مختلفی چاپ را انجام دهد. محصولاتی که با این روش چاپ می شوند عبارتند از: کارتن های قهوه ای رنگ، کارتن بسته بندی غذا، کارتن بسته بندی لیمو ترش، کارتن بسته بندی کتاب، کارتن بسته بندی گوجه، کارتن سیب، کارتن خیار، کارتن توت فرنگی و … است.. چاپ فلکسو چگونه عمل می کند؟

فلکسو گرافی Flexography در واقع نوع چاپ درون خطی است.. چاپ فلکسو ب معنای انعطاف پذیر است. چرا که از کلمه لاتین Flexus گرفته شده است.. به همین دلیل این نوع چاپ قابلیت این را دارد که بر روی مواد انعطاف پذیری همچون پلاستیک، کاغذ، سلفون و … چاپ را انجام دهد. چاپ تکراری با طول متغیر، که به کمک طیف گسترده ای از جوهرها و لایه ها تنها با چاپ فلکسو امکان پذیر است..

چاپ سیلک دستی روی کارتن می تواند در کنار روش چاپ فلکسو به آماده سازی کارتن های بسته بندی کمک کند. البته تصمیم گیری برای نوع چاپ به نوع کارتن، میزان بودجه و شرایط شما وابسته است.. چاپ کارتن گزینه مناسب تری در مقایسه با دیگر شیوه های چاپ به نظر می رسد.



( تولید و ساخت ) های دیگر