فروش کارتن فلکسو در شرق تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


علاوه بر کارتن با این دستگاه می توان بر روی سطوح دیگری از جمله فویل، سلفون، پلاستیک، کاغذ، لیبل و &#; عمل چاپ را انجام داد. به طور معمول انواع دستگاه چاپ فلکسو کارتن به صورت رولی هستند و در سه مدل چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی، چاپ فلکسو با دستگاه ستونی یا فلکسو ایستاده و چاپ فلکسو با دستگاه افقی یا فلکسو خطی وجود دارند.

یکی از انواع سفارش ها مربوط به جعبه چاپ فلکسو می گردد که این نوع از کارتن ها قیمت پایین تری در مقایسه با کارتن و جعبه لمینتی دارند. به دلیل همین قیمت پایین است. که محبوبیت سفارش برای این کارتن ها بیشتر از دیگر نمونه ها بوده است.. چاپ مستقیم طرح روی کارتن را فلکسو می گویند و نتیجه آن را جعبه چاپ فلکسو می نامند. در این چاپ از صفحات یا کلیشه های چاپی قابل انعطاف است.فاده می شود و در آن امکان چاپ حروف و تصاویر به صورت کاملا برجسته وجود دارد. روز به روز در صنعت کارتن سازی، دستگاه چاپ این مدل در حال رشد است. که هم اکنون می توان با کیفیت بهتر این سبک از جعبه ها را تولید کرد. برای سفارش جعبه چاپ فلکسو کافیست که فرم زیر را پر کنید:

قبل از اختراع دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۸ میلادی در انگلستان تولید شد و با است.فاده از صفحات لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را انجام می دادند این روند تا سال ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو ساخته شد و نام چاپ پلاستیکی بر سر زبان ها افتاد.



( فروش ) های دیگر