تولید و ساخت کارتن فلکسو در شمال تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

وقتی قرار است. اقامتی کوتاه‌مدت در یکی از محله‌های تهران داشته باشیم و یا برای یک سفر کاری به تهران برویم خیلی مهم است. که برای اقامت در این کلان‌شهر کدام محله را انتخاب می‌کنیم. البته انتخاب منطقه و محله مناسب برای اقامت در سفر تهران تا حدودی تابع علت سفر ما به پایتخت است.، اما چیزی که بیش از همه به شما در انتخاب محل اقامتتان کمک می‌کند شناخت بهترین محله‌ های تهران است.. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از میهمان شو به سراغ معرفی معروف ترین محله های شمال تهران برویم.


در پشت غلطک مربوط به کلیشه غلطکی آغشته به رنگ است. نصب می باشد که به صورت کامل به کلیشه چسپانده مشود تا رنگ به کلیشه منتقل شود تا عکس و نوشته ها به همراه رنگ به سطح چاپی منتقل شود. بعد از انتقال چاپ فرآیند آنیلوکسی اتفاق می افتد که در این فرآیند مرکب از منبع خود به کلیشه می رسد و این مرکب به وسیله ی کلیشه به سطح چاپی انتقال می یابد.

در کارخانه کارتن سازی کوشاکارتن در کنار روش های چاپ دیگر، از چاپ فلکسو کارتن هم است.فاده می شود. به همین دلیل شما می توانید تمام سفارشات خود را با خیال راحت به این کارخانه سپرده و از کیفیت چاپ و بسته بندی محصولات خود اطمینان کامل داشته باشید.

تمامی فرایندهای چاپ مزایای منحصر به‌ فرد خودشان را دارند. با این حال، روند چاپ فلکسو هنوز هم یکی از فناوری پیشرو و محبوب در صنعت چاپ می باشد. بهترین روش برای بازدهی سرمایه بلندمدت که اجرا می‌شود چاپ متوسط و طولانی می باشد. در کارخانه های کارتن سازی گلبرگ از این روش چاپ برای چاپ بر روی



( تولید و ساخت ) های دیگر