مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در شمال تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای معرفی بالا شهر تهران نمی‌توان یک خط فرضی را بر نقشه تهران کشید و قسمت شمالی آن را بالا شهر تهران دانست. شاید معیار مناسب برای تشخیص بالا و پائین شهر میزان توسعه یافتگی این مناطق باشد. میزان توسعه یافتگی مناطق به شاخص تقسیم می‌شود. اشتغال و تراکم نسبی جمعیت جزو شاخص اقتصادی هستند. منطقه تهران منطقه سازه‌ های لوکس منطقه تهران درگذشته دارای خانه‌های ویلایی بزرگ و باغات میوه بوده به همین دلیل دارای بافتی شبه روستایی است..

هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.


چاپ فلکسو شاید برای برخی افراد خیلی پیچیده به نظر برسد. در صورتی که بررسی مراحل آن می تواند نشان دهد که فرآیند فلکسوگرافی بسیار جذاب و آسان است.. البته به شرطی که با دستگاه مخصوص آن آشنایی داشته باشید و ترفندهای چاپ را بشناسید.

چاپ سیلک دستی روی کارتن می تواند در کنار روش چاپ فلکسو به آماده سازی کارتن های بسته بندی کمک کند. البته تصمیم گیری برای نوع چاپ به نوع کارتن، میزان بودجه و شرایط شما وابسته است.. چاپ کارتن گزینه مناسب تری در مقایسه با دیگر شیوه های چاپ به نظر می رسد.

فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر