مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در شهر جدید اندیشه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


عملکرد این کلیشه به صورتی است. که بخش هایی که باید چاپ شوند بالاتر از بخش هایی که چاپ نخواهند شد قرار می گیرند. سپس عکس ها و نوشته ها با موادی مثل فتوپلیمر یا لاستیک قالب گرفته می شوند. بعد از اینکه عکس ها و تصاویر ایجاد شدند، کلیشه در جایگاه خود یعنی روی غلطک مخصوص قرار خواهد گرفت. این غلطک به رنگ آغشته شده است. و کاملا به کلیشه چسبانده می شود. این رنگ ها ابتدا به کلیشه منتقل شده و سپس روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند تا عکس ها و متن ها روی سطح چاپ شوند.

در زمان انجام این فرایند حفره هایی بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود که میزان مشخصی رنگاز کلیشه به سطح چاپی انتقال داده می شود. تعداد حفره هایی که بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود بر روی کیفیت و نوع چاپ تاثیر می گذارد و با زیاد و یا کم کردن این حفره ها به راحتی می توان نوع چاپ و کیفیت را تنظیم کرد.

نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر