فروش کارتن فلکسو در شهر ری

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


چاپ فلکسو یکی از روش های چاپ بسیار با کیفیت است. که به صورت گسترده در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می گیرد. در روش چاپ فلکسو از یک صفحه انعطاف پذیر به نام کلیشه است.فاده می شود که جنس آن ژلاتین می باشد. این صفحه به صورت مستقیم با ورق کارتن در ارتباط است.. در واقع می توان گفت چاپ فلکسو تا حد زیادی به چاپ افست شباهت دارد؛ ولی در این روش به جای زینک از کلیشه های انعطاف پذیر است.فاده می شود.

از مرکب هایی در این چاپ است.فاده شده که با مرکب های چاپ روتوگراور شباهت دارد، جنس این مرکب با جنس مرکب هایی که در چاپ افست به کار می رود و حالت خمیری ای دارد متفاوت است.. مرکب این نوع چاپ زود خشک می شود به دلیل این که از نوع گرانروی است. که موجب می شود هزینه پایین تر و تولید بیشتر را برای مشتریان داشته باشد. این چاپ بیشتر برای بسته بندی است.فاده می شود و سرعت این دستگاه چاپ ۵ متر در دقیقه است..

فرآیند کار با دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن پیچیده نیست. این دستگاه ها دارای کلیشه ای برجسته هستند و نحوه کار کلیشه به نوعی است. که باید نواحی که چاپ بر روی آن ها انجام می شود بالاتر از نواحی قرار بگیرد که چاپ بر روی آن ها انجام نمی شود. بعد از این مرحله طرح مورد نظر که می تواند متن یا عکس باشد با است.فاده از پلاستیک یا فوتوپلیمر قالب گیری می شوند. بعد از اینکه عکس و متن ایجاد شد کلیشه بر روی غلطک مخصوص نصب می شود‌.



( فروش ) های دیگر