مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در شهر قدس

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد.

این قسمت اصلی ترین بخش دستگاه های چاپ به شمار رفته و چاپ روی سطوح در آن انجام می شود. این قسمت از یک مخزن مرکب و نورد مرکب تشکیل شده که به کمک آنیلوکس های حفره دار مرکب را به کلیشه انتقال می دهند. سپس مقدار مشخصی رنگ از کلیشه به سمت سطح مورد نظر پاشیده می شود.

چاپ فلکسو یکی از سودآورترین فرآیندهای چاپی در دنیا است.. از آنجایی که با کمک این نوع چاپ می توان طیف گسترده ای از بسترهای چاپ را فراهم کرد، برای چاپ بر روی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به کار گرفته می شود. در زمینه چاپ بسته بندی های مواد غذایی، چاپ فلکسو بسیار فعال است.. چرا که در بسته بندی های مواد غذایی از بسترهای ناهموار است.فاده می شود و فلکسو به راحتی می تواند بر روی این بسترها چاپ را انجام دهد. همین ویژگی سبب شده تا برای چاپ بر روی کیف های پلاستیکی هم از این نوع چاپ است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر