فروش کارتن فلکسو در شهرک صنعتی شمس آباد

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


قبل از اختراع دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۸ میلادی در انگلستان تولید شد و با است.فاده از صفحات لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را انجام می دادند این روند تا سال ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو ساخته شد و نام چاپ پلاستیکی بر سر زبان ها افتاد.

صنعت چاپ فلکسو از سال ۵ میلادی برای اولین بار با اصطلاح فلکسو گرافی به معنی تهیه فرم هایی از جنس پلاستیک های فتوپلی مریک مورد است.فاده قرار گرفت. پلاستیک ها این خاصیت را داشتند که به بخشی از طیف نوری حساسیت نشان دهند و همین امر باعث شد تا از این نوع فرم ها برای انتقال اطلاعات است.فاده شود. ما انواعی از این نوع چاپ را داریم مانند چاپ فلکسو تک رنگ و چهار رنگ که مورد است.فاده قرار می گیرد.

برای بیشتر چاپ های رنگی از چاپ فلکسو است.فاده می کنند، و نسبت به بقیه چاپ ها نکته مثبتی که دارد این است. که از جوهر بیشتری برای چاپ می‌توان است.فاده کرد. این چاپ بسیار ساده بوده و به شکل رول تغذیه می‌شود و در چاپ‌های برجسته و کلیشه پلاستیکی که با محصول چاپ شونده مستقیم در تماس است. به کار می‌ رود.



( فروش ) های دیگر