مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در شهرک صنعتی شمس آباد

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله


این قسمت اصلی ترین بخش دستگاه های چاپ به شمار رفته و چاپ روی سطوح در آن انجام می شود. این قسمت از یک مخزن مرکب و نورد مرکب تشکیل شده که به کمک آنیلوکس های حفره دار مرکب را به کلیشه انتقال می دهند. سپس مقدار مشخصی رنگ از کلیشه به سمت سطح مورد نظر پاشیده می شود.

در این دستگاه واحد های چاپ به صورت عمودی و جدا از هم قرار گرفته اند. روش چاپ با این دستگاه به این صورت است. که با هربار چاپ، میزان فشار مشخصی روی دستگاه وارد می شود. به همین علت معمولا از این روش برای چاپ روی سطوحی با ضخامت بالا است.فاده خواهد شد. جالب است. بدانید چاپ فلکسو ایستاده اولین دستگاهی بود که برای این نوع چاپ به وجود آمد.

چاپی که در بین انواع چاپ ها رایج است. چاپ فلکسو است. و معمولا برای بسته بندی از این نوع چاپ است.فاده می شود. اگر چیزی سطح نا صافی داشته باشد یا از کاغذ و مقوا درست شده باشد و کاربرد خوبی برای چاپ های رنگی داشته باشد، پیشنهاد ما برایشان چاپ فلکسو است.، بهتر است. برای چاپ های رنگی از چاپ فلکسو است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر