فروش کارتن فلکسو در شهرک صنعتی عباس آباد

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


در کارخانه کارتن سازی کوشاکارتن در کنار روش های چاپ دیگر، از چاپ فلکسو کارتن هم است.فاده می شود. به همین دلیل شما می توانید تمام سفارشات خود را با خیال راحت به این کارخانه سپرده و از کیفیت چاپ و بسته بندی محصولات خود اطمینان کامل داشته باشید.

اگر می خواهید سفارش چاپ فلکسو را بر روی بسته بندی های محصولات خود بدهید می توانید به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید. ما چاپ کارتن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود بر روی بسته بندی های محصولات مختلف انجام می دهیم. در آخر

با بررسی این دستگاه ها می توان نتیجه گرفت که چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی بسیار قابل اطمینان تر و با کیفیت تر است.. البته این بدان معنا نیست که روش های دیگر از کیفیت کمی برخوردارند، بلکه کیفیت دستگاه سیلندر مرکزی از آن ها بهتر است..



( فروش ) های دیگر