تولید و ساخت کارتن فلکسو در شهرک صنعتی چهاردانگه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


صنعت چاپ فلکسو از سال ۵ میلادی برای اولین بار با اصطلاح فلکسو گرافی به معنی تهیه فرم هایی از جنس پلاستیک های فتوپلی مریک مورد است.فاده قرار گرفت. پلاستیک ها این خاصیت را داشتند که به بخشی از طیف نوری حساسیت نشان دهند و همین امر باعث شد تا از این نوع فرم ها برای انتقال اطلاعات است.فاده شود. ما انواعی از این نوع چاپ را داریم مانند چاپ فلکسو تک رنگ و چهار رنگ که مورد است.فاده قرار می گیرد. اجزای ماشین چاپ

در سال میلادی اولین ماشین چاپ در انگلستان اختراع شد که فرایند چاپ را با است.فاده از صفحات آنیلین نفت و لاستیک انجام می داد. اما در سال اولین ماشین چاپ فلکسو در آلمان اختراع شد و به تدریج توانست موفقیت ها و محبوبیت زیادی به دست آورد. پیشرفت این روش به قدری بود که امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های چاپ در صنایع مختلف شناخته می شود.

برای بیشتر چاپ های رنگی از چاپ فلکسو است.فاده می کنند، و نسبت به بقیه چاپ ها نکته مثبتی که دارد این است. که از جوهر بیشتری برای چاپ می‌توان است.فاده کرد. این چاپ بسیار ساده بوده و به شکل رول تغذیه می‌شود و در چاپ‌های برجسته و کلیشه پلاستیکی که با محصول چاپ شونده مستقیم در تماس است. به کار می‌ رود.



( تولید و ساخت ) های دیگر