فروش کارتن فلکسو در شهرک صنعتی چهاردانگه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


تمامی فرایندهای چاپ مزایای منحصر به‌ فرد خودشان را دارند. با این حال، روند چاپ فلکسو هنوز هم یکی از فناوری پیشرو و محبوب در صنعت چاپ می باشد. بهترین روش برای بازدهی سرمایه بلندمدت که اجرا می‌شود چاپ متوسط و طولانی می باشد. در کارخانه های کارتن سازی گلبرگ از این روش چاپ برای چاپ بر روی

فرآیند کار با دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن پیچیده نیست. این دستگاه ها دارای کلیشه ای برجسته هستند و نحوه کار کلیشه به نوعی است. که باید نواحی که چاپ بر روی آن ها انجام می شود بالاتر از نواحی قرار بگیرد که چاپ بر روی آن ها انجام نمی شود. بعد از این مرحله طرح مورد نظر که می تواند متن یا عکس باشد با است.فاده از پلاستیک یا فوتوپلیمر قالب گیری می شوند. بعد از اینکه عکس و متن ایجاد شد کلیشه بر روی غلطک مخصوص نصب می شود‌.

چاپ فلکسو شاید برای برخی افراد خیلی پیچیده به نظر برسد. در صورتی که بررسی مراحل آن می تواند نشان دهد که فرآیند فلکسوگرافی بسیار جذاب و آسان است.. البته به شرطی که با دستگاه مخصوص آن آشنایی داشته باشید و ترفندهای چاپ را بشناسید.



( فروش ) های دیگر