مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در شهرک صنعتی چهاردانگه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


با بررسی این دستگاه ها می توان نتیجه گرفت که چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی بسیار قابل اطمینان تر و با کیفیت تر است.. البته این بدان معنا نیست که روش های دیگر از کیفیت کمی برخوردارند، بلکه کیفیت دستگاه سیلندر مرکزی از آن ها بهتر است..

تمامی فرایندهای چاپ مزایای منحصر به‌ فرد خودشان را دارند. با این حال، روند چاپ فلکسو هنوز هم یکی از فناوری پیشرو و محبوب در صنعت چاپ می باشد. بهترین روش برای بازدهی سرمایه بلندمدت که اجرا می‌شود چاپ متوسط و طولانی می باشد. در کارخانه های کارتن سازی گلبرگ از این روش چاپ برای چاپ بر روی بسته بندی محصولات مختلفی از قبیل: کارتن پستی، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن دارویی، کارتن کیلویی، کارتن لایه، کارتن بسته بندی سفید، جعبه و کارتن بسته بندی و … است.فاده می شود.", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/-.jpg", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "contentUrl": "https://golbargbox.com/flexo-printing/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }

نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند. مزیت های چاپ فلکسو



( مشاوره و اجرا ) های دیگر