فروش کارتن فلکسو در غرب تهران

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..

بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس

اما محله های غرب تهران تنها در منطقه قرار ندارند. منطقه شهر تهران، با بیشترین مساحت و وسعتی بیش از هکتار از محبوب ترین و بهترین مناطق شهر تهران می باشد. این منطقه که در زمان های بسیار قدیم نیز محبوبیت بسیاری داشته و بنا به موقعیت مکانی خود متعلق به افراد رده بالا و پادشاهان بوده است.، امروزه نیز همان محبوبیت را در دل مردم به ویژه ساکنین تهران داشته و از گران ترین و بهترین مناطق تهران به شمار می رود. منطقه شهر تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های غرب تهران را در خود جای داده است. و جالب است. بدانید که از سرسبزترین مناطق شهر تهران نیز می باشد. همین مساله سبب شده تا بسیاری از پایتخت نشینان علاقه مند به این منطقه و سکونت در آن باشند. 


در کارخانه کارتن سازی کوشاکارتن در کنار روش های چاپ دیگر، از چاپ فلکسو کارتن هم است.فاده می شود. به همین دلیل شما می توانید تمام سفارشات خود را با خیال راحت به این کارخانه سپرده و از کیفیت چاپ و بسته بندی محصولات خود اطمینان کامل داشته باشید.

چاپ فلکسو یکی از روش های چاپ بسیار با کیفیت است. که به صورت گسترده در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می گیرد. در روش چاپ فلکسو از یک صفحه انعطاف پذیر به نام کلیشه است.فاده می شود که جنس آن ژلاتین می باشد. این صفحه به صورت مستقیم با ورق کارتن در ارتباط است.. در واقع می توان گفت چاپ فلکسو تا حد زیادی به چاپ افست شباهت دارد؛ ولی در این روش به جای زینک از کلیشه های انعطاف پذیر است.فاده می شود.

در پشت غلطک مربوط به کلیشه غلطکی آغشته به رنگ است. نصب می باشد که به صورت کامل به کلیشه چسپانده مشود تا رنگ به کلیشه منتقل شود تا عکس و نوشته ها به همراه رنگ به سطح چاپی منتقل شود. بعد از انتقال چاپ فرآیند آنیلوکسی اتفاق می افتد که در این فرآیند مرکب از منبع خود به کلیشه می رسد و این مرکب به وسیله ی کلیشه به سطح چاپی انتقال می یابد.



( فروش ) های دیگر