تولید و ساخت کارتن فلکسو در فیروزکوه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


فلکسو گرافی Flexography در واقع نوع چاپ درون خطی است.. چاپ فلکسو ب معنای انعطاف پذیر است. چرا که از کلمه لاتین Flexus گرفته شده است.. به همین دلیل این نوع چاپ قابلیت این را دارد که بر روی مواد انعطاف پذیری همچون پلاستیک، کاغذ، سلفون و … چاپ را انجام دهد. چاپ تکراری با طول متغیر، که به کمک طیف گسترده ای از جوهرها و لایه ها تنها با چاپ فلکسو امکان پذیر است..

چاپ روی کارتن به دو روش صورت می گیرد. است.فاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله ‌ای مانند چاپ فلکسو که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی به دلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است.. فلکسوگرافی در واقع یک نوع روش چاپی است. که از کلیشه های چاپی یا صفحات انعطاف پذیر است.فاده می کند. این صفحات بیشتر به صورت لیزری حکاکی شده و سپس حول غلتک دوّار پیچیده می شوند.

یکی از انواع سفارش ها مربوط به جعبه چاپ فلکسو می گردد که این نوع از کارتن ها قیمت پایین تری در مقایسه با کارتن و جعبه لمینتی دارند. به دلیل همین قیمت پایین است. که محبوبیت سفارش برای این کارتن ها بیشتر از دیگر نمونه ها بوده است.. چاپ مستقیم طرح روی کارتن را فلکسو می گویند و نتیجه آن را جعبه چاپ فلکسو می نامند. در این چاپ از صفحات یا کلیشه های چاپی قابل انعطاف است.فاده می شود و در آن امکان چاپ حروف و تصاویر به صورت کاملا برجسته وجود دارد. روز به روز در صنعت کارتن سازی، دستگاه چاپ این مدل در حال رشد است. که هم اکنون می توان با کیفیت بهتر این سبک از جعبه ها را تولید کرد. برای سفارش جعبه چاپ فلکسو کافیست که فرم زیر را پر کنید:



( تولید و ساخت ) های دیگر