فروش کارتن فلکسو در فیروزکوه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


علاوه بر کارتن با این دستگاه می توان بر روی سطوح دیگری از جمله فویل، سلفون، پلاستیک، کاغذ، لیبل و &#; عمل چاپ را انجام داد. به طور معمول انواع دستگاه چاپ فلکسو کارتن به صورت رولی هستند و در سه مدل چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی، چاپ فلکسو با دستگاه ستونی یا فلکسو ایستاده و چاپ فلکسو با دستگاه افقی یا فلکسو خطی وجود دارند.

در سال میلادی اولین ماشین چاپ در انگلستان اختراع شد که فرایند چاپ را با است.فاده از صفحات آنیلین نفت و لاستیک انجام می داد. اما در سال اولین ماشین چاپ فلکسو در آلمان اختراع شد و به تدریج توانست موفقیت ها و محبوبیت زیادی به دست آورد. پیشرفت این روش به قدری بود که امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های چاپ در صنایع مختلف شناخته می شود.

تمامی فرایندهای چاپ مزایای منحصر به‌ فرد خودشان را دارند. با این حال، روند چاپ فلکسو هنوز هم یکی از فناوری پیشرو و محبوب در صنعت چاپ می باشد. بهترین روش برای بازدهی سرمایه بلندمدت که اجرا می‌شود چاپ متوسط و طولانی می باشد. در کارخانه های کارتن سازی گلبرگ از این روش چاپ برای چاپ بر روی بسته بندی محصولات مختلفی از قبیل: کارتن پستی، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن دارویی، کارتن کیلویی، کارتن لایه، کارتن بسته بندی سفید، جعبه و کارتن بسته بندی و … است.فاده می شود.", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/-.jpg", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "contentUrl": "https://golbargbox.com/flexo-printing/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }



( فروش ) های دیگر