مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در فیروزکوه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


در سال میلادی اولین ماشین چاپ در انگلستان اختراع شد که فرایند چاپ را با است.فاده از صفحات آنیلین نفت و لاستیک انجام می داد. اما در سال اولین ماشین چاپ فلکسو در آلمان اختراع شد و به تدریج توانست موفقیت ها و محبوبیت زیادی به دست آورد. پیشرفت این روش به قدری بود که امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های چاپ در صنایع مختلف شناخته می شود.

نورد آنیلوکس در این نوع چاپ را می توان به قلب در انسان تشبیه کرد، سطح نورد آنیلوکس به عنوان الگوی مشخصی از حفره های یکسان که به عنوان حامل مرکب عمل می کنند، حکاکی شده است.. حجم این حفره های یکدست میزان ضخامت لایه مرکبی که به پلیت انتقال داده می شود را به دست می آورند.

در این نوع چاپ از یک دستگاه است.فاده می شود که واحد های چاپ آن به صورت افقی هستند. در این روش چاپ امکان عدم انطباق تصویر در زمان چاپ وجود دارد؛ به همین دلیل در این روش از یک کشش رول است.فاده می کنند. معمولا از این دستگاه برای چاپ لیبل یا چاپ فلکسو کارتن فوری است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر