مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در قرچک

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


صنعت چاپ فلکسو از سال ۵ میلادی برای اولین بار با اصطلاح فلکسو گرافی به معنی تهیه فرم هایی از جنس پلاستیک های فتوپلی مریک مورد است.فاده قرار گرفت. پلاستیک ها این خاصیت را داشتند که به بخشی از طیف نوری حساسیت نشان دهند و همین امر باعث شد تا از این نوع فرم ها برای انتقال اطلاعات است.فاده شود. ما انواعی از این نوع چاپ را داریم مانند چاپ فلکسو تک رنگ و چهار رنگ که مورد است.فاده قرار می گیرد.

از مرکب هایی در این چاپ است.فاده شده که با مرکب های چاپ روتوگراور شباهت دارد، جنس این مرکب با جنس مرکب هایی که در چاپ افست به کار می رود و حالت خمیری ای دارد متفاوت است.. مرکب این نوع چاپ زود خشک می شود به دلیل این که از نوع گرانروی است. که موجب می شود هزینه پایین تر و تولید بیشتر را برای مشتریان داشته باشد. این چاپ بیشتر برای بسته بندی است.فاده می شود و سرعت این دستگاه چاپ ۵ متر در دقیقه است..

با بررسی این دستگاه ها می توان نتیجه گرفت که چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی بسیار قابل اطمینان تر و با کیفیت تر است.. البته این بدان معنا نیست که روش های دیگر از کیفیت کمی برخوردارند، بلکه کیفیت دستگاه سیلندر مرکزی از آن ها بهتر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر