تولید و ساخت کارتن فلکسو در لواسان

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.


در شرکت کارتن سازی کوشاکارتن از دستگاه های چاپ فلکسو کارتن بسیار مدرن و پیشرفته ای است.فاده می شود و به همین دلیل این شرکت انواع کارتن را با کیفیت چاپ بسیار بالا عرضه می کند. البته روش های دیگری هم برای چاپ روی کارتن در این شرکت وجود دارد و انتخاب هرکدام به نظر مشتری بستگی خواهد داشت. لازم به ذکر است. که

چاپ سیلک دستی روی کارتن می تواند در کنار روش چاپ فلکسو به آماده سازی کارتن های بسته بندی کمک کند. البته تصمیم گیری برای نوع چاپ به نوع کارتن، میزان بودجه و شرایط شما وابسته است.. چاپ کارتن گزینه مناسب تری در مقایسه با دیگر شیوه های چاپ به نظر می رسد.

عملکرد این کلیشه به صورتی است. که بخش هایی که باید چاپ شوند بالاتر از بخش هایی که چاپ نخواهند شد قرار می گیرند. سپس عکس ها و نوشته ها با موادی مثل فتوپلیمر یا لاستیک قالب گرفته می شوند. بعد از اینکه عکس ها و تصاویر ایجاد شدند، کلیشه در جایگاه خود یعنی روی غلطک مخصوص قرار خواهد گرفت. این غلطک به رنگ آغشته شده است. و کاملا به کلیشه چسبانده می شود. این رنگ ها ابتدا به کلیشه منتقل شده و سپس روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند تا عکس ها و متن ها روی سطح چاپ شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر