مشاوره و اجرا کارتن فلکسو در لواسان

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.


در این دستگاه واحد های چاپ به صورت عمودی و جدا از هم قرار گرفته اند. روش چاپ با این دستگاه به این صورت است. که با هربار چاپ، میزان فشار مشخصی روی دستگاه وارد می شود. به همین علت معمولا از این روش برای چاپ روی سطوحی با ضخامت بالا است.فاده خواهد شد. جالب است. بدانید چاپ فلکسو ایستاده اولین دستگاهی بود که برای این نوع چاپ به وجود آمد.

این قسمت اصلی ترین بخش دستگاه های چاپ به شمار رفته و چاپ روی سطوح در آن انجام می شود. این قسمت از یک مخزن مرکب و نورد مرکب تشکیل شده که به کمک آنیلوکس های حفره دار مرکب را به کلیشه انتقال می دهند. سپس مقدار مشخصی رنگ از کلیشه به سمت سطح مورد نظر پاشیده می شود.

مراحل چاپ بسیار ساده و قابل فهم است.. نحوه چاپ فلکسو به این صورت است. که باید در وهله ی اول طرح یا نوشته ی مورد نظر، روی کلیشه بوجود آید. سپس کلیشه به غلطک موجود در فضای پشت دستگاه متصل می شود. غلطک دارای رنگ است.. پس به طرح رنگ می بخشد. زمانی که کلیشه روی سطوح مختلف قرار می گیرد، می تواند چاپ برجسته و باکیفیتی را ایجاد کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر